Posted: Mon Mar 02, 2009 2:14 pm Post subject: Isdn (1) met 2 msn nummers
Hallo,
Voor mijn afstudeer opdracht ben ik momenteel bezig met Asterisk 1.4.23.1 te configureren op Ubuntu 8.04. Aangezien ik redelijk wat linux ervaring heb ik alles ook wel draaiende de basis dan. Ik kan intern bellen via SIP uitbellen via ISDN, en uiteraard gebeld worden. Nou heb ik alleen een vraag over het volgende;
Ik heb 2 MSN nummers hoe kan ik aangegeven welk nummer hij moet gebruiken? Bv. nummer 1 is voor toestel a en nummer 2 is voor toestel b. Ik gebruik mISDN driver. En heb al een tijdje met de volgende config files lopen prutsen: misdn.conf en extension.conf. Ik heb maar 1 poort (E-tech pcta128 HFC PCI kaartje). Moet ik dan beide msn nummer bekend maken bij port 1 in de misdn.conf en dan in extensions.conf mijn dialplan aanpassen zojah hoe kan ik dit het beste doen! Mocht het niet helemaal duidelijk zijn reageer dan wel graag, want ik heb jullie hulp hard nodig Alvast bedankt
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum